sglmyvz-23 Şekeri olupta bebeği 3 hafta önde giden var mı. 32 haftalık hamileyim bebeğim 2300 kg sizce normal mi kızlar
tugce_snygt42 sglmyvz-23 seninki baya ondeymis doktorun bilir tabi ama bu gidişle 5 6 kilo doğar senin bebis 😁
BenSenO33 sglmyvz-23 benim 33 te 2340 tı doktor önden gidiyor falan demedi hiç haftasıyla uyumlu dedi bence normal bu
eminece93 sglmyvz-23 zaten seker ve tansiyon varsa bebek 2-3 hafta önden gider ya da suyu cok olur. Benim bebegim 32 haftada 1900 gramdı haftası ile uyumluydu seker tansiyon yok. Sıkı bir Diyet yapip dikkat etmek gerekiyor bu gibi durumda
teachervera sglmyvz-23 Bebeğimdr kendi doktorumda 32 de 2227 çıktı hiç öyle üç hafta önde demedi sanırım bir hafta idi.
Hatc16 Benim oğlumda 2 hafta önde gidiyor dediler obur dediler Bi doğdu 3500 yani ultrason çoğu zaman yanilabiliyor😅 3 yıl ardından yine hamileyim ve kızıma da 1 hafta önde gidiyor dediler 22 haftalığım şuan bakalım o kac kilo dogacak
BenSenO33 sglmyvz-23 boşver kilolu olursada olsun zaten ilk 2 hafta bebeklerde 300 400 gr kilo kaybı oluyor sonra kilo alıyorlar benim ilk bebeğim 4 kilo doğmuştu 3700 düşmüştü normaldi aman aman bişe değil
Aysu29 Bende 38+5 gunluk hamileyim ultrason 36+0 gun gosteriyor kilosu 2.759 qr. Cok uzuluyorum haftaya sezeryan olucam