Ss4 benim gitmeyen sancım 15 dk sürdü doğumla beraber geldi, onun dışındaki sancılar çok kötü olmadı. Şiddetli bel ağrısı gibiydi ama dayanılmayacak gibi değildi. Şiddetlendiğinde ıkınma hissi de geldi, 15 dk sonra da doğum bitti. Ama aynı anda doğum yaptığım arkadaşımın kasıktan sancı girmiş çok acılıymış doğumu rahat geçmiş ıkınırken vs acı ağrı çekmemiş. Şaşırmıştım, sanırım kişiden kişiye değişiyor