Bende de var ilk doğumum olacak dün doktoruma sordum normal doğumda bir sıkıntı oluşturur mu diye, o da tutulman olursa zaten yürüyemezsin ıkınmada o zaman problem olur onun dışında bir sorun teşkil etmiyor dedi bir de hamile pilatesinin iyi geleceğini söyledi hatta özel bir hocayla doğuma hazırlık çalışabilirsin yerinde olsam öyle yapardım dedi ama ilçede yaşadığım için tabi böyle bir imkanım yok…