Aprla Haftada izne çıktım tahmini doğum tarihim 26 eylül olduğu için rapor bitiş tarihide o zaman. Tarihinden erken doğum yaparsan raporun yanar paranı eksik alırsın dediler. Ben doğum öncesi kullanamadığım raporun doğum sonrasina aktarılması gerekiyor diye biliyorum varsa tecrübeli anneler bana bı yardımcı olabilir misiniz nasıl oluyor bu doğum izni, parası felan
gdaslik Aprla tarihinden erken doğum yaparsan doğum sonrasına aktarılıyor. Ben de 39+4 de doğum yaptım 3 günü doğum sonrası raporuma eklemişler. 22 temmuzda doğum yaptım 27 ekim e kadar raporum var. 37 haftaya kadar aktif olarak çalışmıştım.
Aprla gdaslik ya sonuçta belli değil bebeğin ne zaman gelmek istediği elimde olan bişey değil gününde doğurmak o yüzden emin olmak istedim teşekkür ederim