Ftmaa28 Kızlar doktor bugün suyu sınırda ama korkulacak bir şey yok dedi neden kaynaklanıyor acaba bu durum bir de bi zararı var mı acaba
eminece93 Ftmaa28 seker olabilir beslenmeniz dengesizse hamur isi tatli karpuz armut vs yukseltir suyu, tansiyon varsada yukselir su
fairytale_ Ftmaa28 banada aynısını dedi karbonhidrat ve meyveyı cok tuketme dedı bunlar fazlalastırıyormus
aslnurr Genelde fazla şekerli ve hamur işi yemekten oluyormuş öyle demişti doktorum hatta diyetisyene yönlendirdi diyet listesi almıştım 1 hafta yaptıktan sonra düzeldi suyumun durumu. Sınırdaysa biraz yediklerine dikkat edersen tam buğday ekmeği falan tüketirsen düzelir sıkıntı panik yapma bence
Ftmaa28 aslnurr hmm bana şundan oluyo şuna dikkat et vs de demedi evet tatlı yiyorum ama öyle aşırı da değil aslında kilom da hiç yok
eminece93 Ftmaa28 karpuz, kavun, üzüm, armut cok sekerli dikkat edin. Karpuz yemeyin yesil elma muz yiyin, muzun sert yesil olanini tercih edin sekeri az. Boyle duzelebilir
tamamdanolmuss Ftmaa28 benim de suyu biraz fazlaydı çok meyve yiyodum tatlı şeyler falan tüketiyordum doktor dikkat et dedi. Ettim ve son kontrolde düzelmişti
Gamze_gamze Ftmaa28 Onlar sıvıyı dengeliyor ben bunlara çok dikkat ediyorum akılınızda bulunsun. Abur cuburu da abartmamak kaydıyla dengeli gitmek gerekiyor hepsinden yiyerek