atarliFrida Kadin ertesi gün hapı demiyor, o cok cok umutsuz durumlarda yılda en fazla iki kere kullanılır. Normal dogum kontrol hapı soruyor. Kadin doğuma gidip sorabilirsiniz bence. Doktorunuz size uygun olani yazar, sorularınıza da en dogru cevapları o verir
Sydaglsen miniksincab ertesi gün hapının çok etkili olduğunu duymuştum fakat normal doğum kontrol hapı gibi kullanıyacak bi ilaç değilmiş fazlası zararmış. Kadın hastalıkları doktoruna danışarak yada sağlık ocağındakiler de fikir verir ona göre bi doğum kontrol hapı başlayabilirsiniz artık en etkilisi hangisiyse
miniksincab Nananan hormonel yaklaştım herşeye ama her türlü hormonlarla oynanılarak hamilelik engelleniyor zaten
miniksincab En iyisi evde yokken sağlık ocağına gitmek bişeyler yapmak olacak çünkü nereyede gitsem benimle yanımdan ayrılmaz bebeğim çok yaramaz ondan sonra da ben artık yalnız çıkmamaya başladım edi ile büdü gibi olduk rahatsızım bu durumdan zaten dışarıda da sürekli hesap kitaptan söz eder moralimi mahvedip döneriz
Damyavuz miniksincab spiralde kayıyormuş. Benim de 3. Doğumum tüplerimi bağlatacağım. Çevremde yaptırma diyenler oldu ama eşim ve ben istiyoruz. Spiralli hamile kalma oranı çok yüksekmiş
Aylaa123 miniksincab ertesi gün hapı sürekli kullanılan birşey değil ve adet döngüsünü bozuyor . Doğum kontrol hapı kullanabilirsiniz ama düzenli ve saatli içmeniz gerekiyor yoksa oda korumaz ben yasmin kullandım daha önce memnunum herhangi bie yan etkisi yok kilo artısı sivilcelenme kıllanma gibi zaten bitkisel bir ilaç