Melike_00 Yok canım benim şuan adetime göre 35+2 ama doktorda daha önde gözüküyor tabi 1 hafta neye göre hesaplamam lazım o yüzden bilmiyorum. En azından yanındaysa yine iyi benimki boynunda direk zaten az kalmış senin sorun olmaz inşallah. Ne diyor doktorun? Ben kadınlar kulübünde filan bu durumla alakalı yorumlar okudum gayette normal doğum yapabilmiş insanlar. Ama benim doktorum biraz sezeryana yönlendiriyor ufaktan gibime geldi…