Gebesasli Kızlae 20 haftalık olduk ve 5 dkdır vajinamda kalp atışı hissediyorum. hiç yaşayan var mı ? İlk defa bugün hissettim bunu
Gamzeevrenn Gebesasli bendede 6 aylık hamileyken olmuştu dogurucam sandım ödüm kopmuştu 😂 sadece ayaklarıyla bastırıyormuş meğer. Yinede siz bir doktorunuza danışın ❤️
Gebesasli Gamzeevrenn ben ya eli ya ayağı çıkıyor sandım öyle aşağıda beklemiyordum 15 dk sürdü geçti sonra 😂
yldz_10 Ben şuanda da hissediyorum bebek ayaklarıyla hareket ettikçe tuvalet ihtiyacı var gibi bir his de oluyor bende
eminece93 Gebesasli kan dolasimi artisindan oluyor o, 30 haftadan sonrada nabiz atmasi olacak ama bu seferki bebisin hıçkırıklari yüzunden 😊
motherbaby_ Gebesasli benim de oluyo valla kız ne ki o ya hıçkırık ordan hissediliyordu ki herkes hıçıkırık yazmış ama bende bilemedim bak ben idrar yükleniyor sanıyorum bazen kendimle dalga geçiyorum🤭🤭😂😂
Gebesasli motherbaby_ akşam yemeği biraz acıydı cocuğumu hıçkırık tutmus görüyo musun 😂 ben normal göbeğimde hissederim sanıyorum aşağı doğru pıt pıt arıp durunca elini ayağını cıkardı sandım tövbe tövbe 😂 neyse ki 15 dk sürdü geçti
motherbaby_ Gebesasli bak şuan da da var benim uyandıgımdan beri atıyo ama ben acı yemedim 😂😂😂su içeyim çocuk yorulmasın hiçkırmaktan😂😂😂