myesrakoc98 önermiyorum acikcasi 😃 asıl doktorlar yok odalarda, hepsi yeni mezun asistan doktor eğitim arastirma olduğu icin bunu bilip gidin, 24-25 yasinda doktora muayene olacaksınız genelde. Azarlıyorlar, cok bekletiyorlar, 11 de gittim hastaneye 15:30 da ciktim nst de yoğun oluyor 30-40 dk size sira gelmesini bekliyorsunuz. Kidemli hemsire yasi buyuk bir hemsire ben muayenedeyken odada geldi asistan doktora diklendi gitti gerginlik oldu falan😃 bir keresinde de girdim odaya bakti doktor sonra karsi odadan doktor cagirdi oda bakti, baktilar baya beni deli ettiler panikledim sinirledim neye bakiyorsunuz ya birsey mi soyleyin benim çocuğum saglikli ben gidiyorum dedim ciktim gittim 😃 ben 1-1.5 ayda bir orada da kaydim olsun diye gidiyordum 2 aydir gitmedim gerdiler beni. Birde oglen tatiline 10 dk vardi odasindaydi doktor girdim sonucuma bakmadi bekle oglenden sonrayi dedi , bekledim sabahki sonuca oglen 3 de bakti ben orada telef oldum o gün iste sondu. Goztepe, umraniye falan daha iyidir bence ya zeynep kamilden