önce ufak susam gıbı bocek vardı kaynağını buldum kurtuldum, sonra kurt gördüm kurtuldum şimdi de kelebek uçmaya başlamıştı. Önce normal kelebektır dıye dokunmaya kıyamadım ama baktık kı kurt da var evde bısey böceklenmiş dedık. Ben erzakları attım temizmi degıl mı dıye umursamadım. çok yoruldum bu böceklerden, baharatları attım erzak dolabını boşalttım kapları yıkadım yeni erzak aldım defne yaprağı koydum ve anında dolaba koydum dışarıda makarna bıle yok o derece. Boceklenen seylerı de buldum susam çörek otu bıde çok alakasız bı yer manuel soğan doğrayıcı da çıktı. neyse her gün 3-5 kelebek çıktı karşıma öldurdum attım bugünde böyle bı yapışkan aldım oldurmekle olmuyor hamıleyım serklajlıyım tırmanamıyorum bır yere dıye. Bır saat oluyor koyalı bır sürü kelebek yapıştı neden oluyor anlamadım evde yıyecek yok dışarıda olan bı tek kaya tuzu var Bıde damacana su hala anlamış degılım eşim erzak dolabını cektı ettı çıkmadı bısey. Evı ılaclatmayı düşündük 3 gün evde olmamak lazımmıs onu da hallederim dedım ama ılaclayacak adam dıyorkı kökünü bulmak lazım ıse yaramaz halılar yıkandı koltuklar yıkandı ev temizlendı evde öyle yün yorgan halı malı da yok. Baza altında 3-4 battanıye bı ınce yorgan 1-2 de yastık var başka bısey yok evımde öyle eşya dolu bı ev degıl yerdekı halılarım makına halısı böcek ilacını en son ben ıcıcem temellı kurtulucam vallahı bunaldım
