Merhabalar arkadaşlar çok şükür 4. Bebeğimi kucağıma aldım. En kolay ve hızlı geçen ne olduğunu anlamadığım doğumum bu oldu 😃
15 ağustos perşembe 37+2 de iken akşam 17.30 sıralarında hafif ağrım vardı ama her zamanki ağrılardan diyip önemsemedim ama dinlenmekle geçmiyor dedim bi dk tutayım 18.14 te başladım dk tutmaya 5 dk da bir kasiklarimdan giren sancı vardı daha günümüz var diye düşündüm ama belliki düzenli hafif sancılar devam etti eşime haber verdim 19.00 da geleyim gidelim doktora dedi ben hem daha günümüz oluşundan biraz bekleyelim gecer belki eğer dogum sancisiysa evde çekmek istiyorum dedim (sabah ilişki yaşamıştık bu sancıları tetikleyen o olmuş olabilir normal doğum isteyenlere tüyo olsun) daha sonra baktım sancı geçmiyor 20.00de aradım eşimi gel gidelim bi nst çeker ne olduğunu anlarız dedim eşim geldi 21.00 da hastanedeydik . Doktora sancim var galiba dedim usg baktı kalbi atiyor suyu iyi dedi bide alttan bakalım dedi ve o an anladikki doguruyorum 5 cm acilmam varmış bi an çok heyecanlandım ağlayacak oldum korktum zaten bu doğumdan çok korktum niye bilmiyorum doğurmaktan korkuyordum doktor dedi yatisini yapıyoruz doguruyorsun tamam dedim kan verdim dışarı çıktım eşime söyledim ağlayarak ama 😃 şu an gülüyorum ama o an heyecan korku hepsi bır aradaydi. Iceri girdim evrakları doldurduk ve dogum oluğunu giyip yattım odama nst çekildi doktor gördü suni sancı başlayacaklarını başlamamalı zaten sancılar gayet güzel düzenli ve artıyor dedi suni vermedi saat ilerledi açılma sanci devam ediyordu ama bebeğin başı inmemiş doktor biraz kalk yürü dedi yürüdüm hareketler yaptim çok az ilerlemisti saat 2 ye doğru ebe suyumu patlattı ve sancim geldiğinde ikinmami söyledi ısınacak bebeğin nası ilerleyecekti ve bu sürede sancimda arttı ama kesinlikle dayanilmayacak değildi gayet güzel ve hafifti ve arık saat 3e gelirken benim sancim daha da arttı son hazırlıklar yapıldı ve ebe başımda beklemeye başladı bebeğin başı ilerledi doktor geldi hadi dedi ben yardım edicem sen ikinacaksin ve bir kaç kez ikinmamla güzel kızım doguverdi saat 03.21 di hersey çok güzel geçti güzel bi dogum oldu korktuğum gibi değildi çok.sukur Allah herkese kolay sağlıklı doğumlar nasip etsin… 🥰