Sum16 Hala bulantı kusma ve mide yanması arkadaşlar çözümü olan var mı? 56 kilo ile hamile kaldım 52 kiloya düştüm ilk gebeliğim yardım edin lütfen
tugce_snygt42 Sum16 gaviskon öneriyor doktorlar bide daha normal ben 6. Aya kadar çekmiştim bide kendi önerim miden bulaninca 1 kaşık tahin ye
Tuba5252 Sum16 bulantı hapı denedınız mı hıc denedıysenız ne denedınız ? Benımde çok bulantım vardı ben hap kullandım doktorumun önerisiyle çok rahatladım
Hasret18ayaz Sum16 maalesef ilk gebelifimde doğuma gittiğim gün dahili kusmustum herkes 3 ay bitince geçer demişti geçmedi şimdi yine hamileyim umarım öyle olmaz sizinde biran önce geçer
Mlsaa99 Ay bacım allah kurtarsın bende ayni durumdayim bulanti hapi olmadan yapamiyorum 23 haftaligim . Simdi de mide yanmasi oluyor o da kusturuyor nabıcaz bilmiyorum
Sum16 Bulantı hapı kullandım kemoterapi hastalarına verdikleri ağır bir ilaç varmış onu bile denedim ama etkisi olmadı herkes 3. Aydan sonra biter dedi bende mi sorun var anlamadım
eills Sum16 bulantı hapı - prilam dr kullanıyorum. O olmasa ben napardım bilmiyorum 22. Haftadayım hala devam ediyor bulantılar ilaç hemen bastırıyor. 6. Aya giricem hala bitmemesi de sinirimi bozuyo tabii
Sum16 İlaçları denedim hiçbir işe yaramıyor onları da kusuyorum maalesef. Yoğurt ve patates yiyebiliyorum sadece
Naznaz110 Sum16 ama ne olursa olsun ye kussan bile ye bebeğin zayıf kalmasın sende baya kötu olmuşsun özele mi gidiyorsyn devlete mi?
Sum16 Naznaz110 özele gidiyorum her şeyimi kontrol ettiler doktor en sonunda genetik dedi annem de 9 ay çekmiş herhalde o yüzden
nessa00 Sum16 6. Aydayim hala kusmalarim devam ediyor her gebelik farklı doktor ilaç verebilirim dedi kullanmak istemediğim için yazdırmadım.