Yeniyeniden bilgeeS hayir ödemeniz gerekli bazen af geliyor takside bağlıyorlar toplu olarak ödenebilir sanirim sonucta sizin üzerinize işletme var ve borç sizin
Sedefege bilgeeS ben 👋 yakın zamanda yapılandırma gelecek faizi silip aylık ödeme şeklinde oluyor biz prim günüm dolsun diye öyle yapmayı düşünüyoruz ama ödemek istemezsen af geliyor siliniyor
Sedefege bilgeeS muhasebeci ve abimin ( Sgk da memur) dediğine göre evet. Ama iyi takip etmelisin zamanını