Merhaba herkese 35 haftalik gebeyim vucut ağrısından ayağa bile kalkamıyorum dokunduğum her yer aciyor biraz ateş de başladı parol içtim çok su iciyorum. Bugün acile gittiğimde boğazında bisey yok parol iç şu iç dediler ama şu an çok kötüyüm. Böyle olan var mı siz neler yaptınız geçirmek icin