Yenisine- ben 2 pijama 1 gecelik almıştım. Sezaryen doğum yaptım nisanda. Geceliği hastanede ilk çıktıktan sonra yürüyene kadar giydirmişlerdi ama çok az giydim. Pijama ile çok rahat ettim, pijama öneririm. Isı dengesi sağlanana kadar pijama daha rahat oluyor bence. Geceliği evde giymiştim ama sonrasında. Kolay kirleniyorlar ama yedekli almanızı öneririm, bana bu şekilde tam geldi. Sabahlıklı almanızı tavsiye ederim, genelde iç gösteriyor lohusa pijamaları çok daha rahat oluyor.