Zmom benim karnıma son anda bastılar genel olarak öyle sanırım yani artık bebeğin çıkması için son hamle gibi düşünün , ben çok rahatsız olmuştum 2 defa yaptı ikisinde ebeyi deli gibi itmiştim zaten doktorum da ebeye dur dedi çünkü ebe basınca bebeği geri itiyordum kendi ıkınmamla zaten bebiş geliyordu , o doğum anı var ya inanılmaz bir şey öyle bir rahatlama geliyor ki ve bebeğinin ağlama sesini duyuyorsun , göğsüme kpydular ya çok mucizevi şeylerdi 🥹 benim doğumum zor bir doğumdu ama herkesinki farklı oluyor ve ne zorluk olursa olsun sonucuna değiyor korkmayın bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤍