Pera-k Nasıl uyuyorsunuz.Kaç aydan sonra sırt üstü yatamamaya başladınız. Bir sağ bir sol dönüp duruyorum halbuki sırt üstü en rahat yattığım pozisyondu:(
Mervealya1992 Pera-k sırt ustu hıcbızaman yatılmaz helekı karnın buyutyunce doguncaya kdr yatılmıyor ıstesende yatamazsn bogulur gibi oluyor ınsan
Tutaste_ Pera-k sırt üstü ben yatamıyorum ıstesemde başından beri ama ilk yatağa uzanınca sadece . biraz soluma yattıktan sonra yatabiliyorum sırt ustu yoksa nefes alamıyorum. valla ne kadar soluma yatmak ıstesemde sağda daha rahatım hamile olmadan sadece solda yatıyordum ama rahat edemiyorum yatakta artık dört dönüyorum
RiRi22 Pera-k yan tarafa her zaman yatamiyorm. Yüz üstu de yatıyorum vallaa baska türlü uyunmuyor 27. Hftadaym
Aysegulll_37_annelikk Pera-k aynı ben sırt üstü yatmayı çok seviyorum şuan 28 +4 teyiz asla yatamıyorum.nefes alamaz gibi oluyorum 1 aydır fln böyle
Plakkafa_ Mervealya1992 valla ben 36 yım uyurken sırt üstü dönüyorum uyanınca fark ediyorum bişe olmaz umarım kendimide boğuluyor gibi hissetmiyorum
Sevda33 20 haftalıgım halen sırt üstü uzanıp uyuyorum aslında daha çok sola dogru uyumamız uzanmamız gerek ama rahat edemiyorum malesef:(
Pera-k Sevda33 23 haftalık olucam artık sırtüstü yatarken içerde bi rahatsız ediyo beni yatarken 5 dk yatamıyorum. Çok üzgünüm. Mecbur bir sag bir sol 🤣
rumeysa_1c 15 haftaya kadar sırt üstü yapabiliyordum ama artık yatamıyorum şuan 25 haftalığım bir sağ bir sol mahvoldum
melekmi22 Pera-k doğurana kadar sırt üstü yattım zaten her pozisyona giriyosun sürekli sağ veya sol tarafta yatamiyosun her türlü yattım uyudum yani yapabildiğim kadar donebildigim kadar yüz üstü dönmeye çalışıp öyle de uyudum zaten bebiş rahatsız olunca tekmeliyo falan belli ediyo kendini kasmayın bu kadar yatın uyuyun gitsin bebiş doğunca hamileyken uyudugun yarim yamalak o uyku bile ne kadar tatlı ve deliksizmis diyosunuz 😅
hermione_granger 30 haftadayım bugün doktor sırt üstü yasak ya sağ ya sol yada 45 derece acıyla yatmamı söyledi
Masal24- Ben de hala sırt üstü yatabiliyorum ama belli bir süre. 10 dakika sonra falan daralmaya nefes alamamaya başlıyorum, sağa sola dönüyorum. Hoş bu sefer de bebiş tekmeliyor diğer tarafa dönmek zorunda kalıyorum asla sabit değilim 🤣
Sumisali_ Pera-k benim de en sevdiğim yatış şekliydi sırt üstü yatmak ama çoğu zaman geceleri kendimi sırt üstü yatarken buluyorum 29+2 deyim ama elimde değil uykunun arasında oluyor.