Gizemiii Hanımlar selam, 4. Aya giricem çatlak kremini ne zmaan alıp kullanmam lazım öneriniz varmı 🌸
eliifyavuz00 Gizemiii ben çok faydalı olduklarını düşünmüyorum kremlerin. Sadece sürekli nemlendirir vücudunuzu en iyisi bu.
seyma0661 Gizemiii ben henüz başlamadım ama 3.aydan sonra Lierac çok fazla öneriliyor. Bol su ve ekstra olarak nemlendirmek de faydalı
Gizemiii seyma0661 teşekkür ederim vücüdmda önceden kilo alıp verdiğim ıçn çatlak oldukça fazla daha çok artmasını istemiyorum
seyma0661 Gizemiii benimde aynı şekilde bacak içlerimde de var belki bunları kullanınca öncekilere de iyi gelir yani umarım 😂
Gizemiii seyma0661 yeni doğum yapmış arkadaşımı gördüm karnı baya çatlamış normal tabi ama en aza indirmek için de birşeyler yapmak lazım tabi
seyma0661 Gizemiii evet özellikle son aylar bulabildiğimiz tüm kremleri bocalamak lazım biraz da genetik tabi