Az önce karnıma özellikle sağ taraf böyle böbrek ve karın bölgesine bi keskin ağrı girdi ve bir iki dakika geçmedi sonra hiç bişey olmamış gibi ağrı geçti bi anda. Böyle ağrılar normal mi acaba hamilelikte. Benim ilk hamileliğim soracağım pek kimsemde yok sizlere danışayım var mı böyle şeyler yaşayan