Kızlar mantar oluyorum sürekli, doktorum travazol krem vermişti birde fitil, fitili kullandım geçti sonra yine tekrar ediyor tekrar edince travazol sürüyorum, bi sorun olurmu acaba sürekli kullanmak zararlımı, haftada 1 veya 2 kere falan kullanıyorum