Kadereymen12 Kızlar 6 yasinda oğlum el ayak ağız hastalığı oldu başına gelen varmi doktora götürdüm losyon verdi şurup verdi ama sanki artıyor gün geçtikçe daha çok
Nes7616 Kadereymen12 ilk 3 gün gitgide artacak sonraki 3-4 gün aynı şekilde kaybolacak merak etmeyin sadece sabun su duş temiz tutun yapacak hiç bi tedavisi yok oğlum yılda bir kez oluyor
Ftmnnr Kadereymen12 ben 20 yaşımda olmuştum anaokulunda çalıştığım.icin çocuklardan geçmişti 3-4 gün artar antibiyotik ve boğaz spreyi verdi bana 3 günde atlattım ama çocuğa antibiyotik olmaz süreç biraz uzar 7 gün felan ama ilk 4-5 gün yemek yerken çok zorlanir çorba tarzı sıvı seyler tukettirin Kadereymen12 Kadereymen12
Kadereymen12 Nes7616 evet baya artmaya başladı losyon verdi doktor sürüyorum ama sanki fayda etmiyor gibi geldi ya ilk defa böyle birsey oldu biraz korktum birsey olurmu diye
Kadereymen12 Ftmnnr bizede boğaz spreyi bitane şurup ve losyon verdi onları kullanıyoruz zaten pek biseyde yemiyor bogazim aciyor diyor boğazımın çevresinde baya bi kizirdi Pütür Pütür oldu hep
Nes7616 Kadereymen12 yok bişey olmaz tedavisi yok zaten kendiliğinden geçecek siz losyon sürmeye devam edin
Ftmnnr Kadereymen12 evet ztn vücudunda pek yoktur elinde ayağında ve boğazında çoktur çok geçmiş olsun inşallah en yakın zamanda iyi olur