Baby_Aslan 38 haftadayim bebeğimi 2 dolanması və doktor kabağının dar olmasına göre sezaryan doğum yapalım dio ben bu gün sezeryan olucaktım ailem izin vermedi sizce normal doğum yapabilirmiyim