Kızlar 22 haftalık hamileyim idrarımda afedersiniz yanma vardı internetten baktım bi sakıncası yok deniliyo içtim içeniniz varmı enfeksiyon iltihap için kasıklarım çok ağrıyo yarında doktora gidicem sırf bunun için normalde iki hafta sonrayaydı randevum