Ne yaşadığımı hala idrak etmeye çalışıyorum, maalesef bebeğimi kaybettim. Çarşamba gecesi sancım başladı regl sancı gibi hatta baştan gaz sancısı sandım, sabaha karşı çok şiddetlenince Kocaeli Şehir Hastanesi Kadın Doğum Acile gittim vajinal muayne oldum. Hiç bir şekilde kanamam vs yoktu. Bebek kalp atışı sağlıklı kese düzgün hiç bir sıkıntı yok dendi testler istendi. 2 saat sonra sonuçlar çıktı 1 daha vajinal muayne oldum yine kalp atışı duyduk sağlıklı, düzgün kese hiçbir şekilde kanama yok ama sancım çok fazlaydı, tarif ettim belimden anüse, kasıklardan vajinaya şiddetli bir sancı, neden sancın var anlamıyoruz dediler sadece minicik bir enfeksiyon varmış ama çok fazla değil çok hafif kimse neden bu kadar sancı çektiğime anlam veremedi. Gün boyunca dinlendim yattım hep sancım vardı akşam üzeri çok az bir kanama geldi ama spekulumdan olabilir endişe etme demişlerdi. Sonra saat 9 civari şiddetli sancıyla tuvalete gittim resmen suyum geldi sonrası aşırı kanama zaten anladım o anda hemen yine Kocaeli Şehir hastanesi Kadın Doğum Acile gittim düşürmüşsün dediler parça kaldığı için kürtaj olmam gerektiği söylendi yatış yapıldı. Sonrası da inanılmaz acılı ve sancılı uyuşturduk dediler ama asla uyuşturma vs olmadı. Son ana kadar sağlıklıydı kese düzgün kanama yok, kalp atışı duydum 2 defa kalp atışı düzgün, yani neden hala anlayamıyorum. Neden kimse bu kadar sancıya dikkat etmedi anlamıyorum. Allah kimseye yaşatmasın, isyan etmek gibi değil ama yine de neden diye sormaktan kendimi alamıyorum.