Deletedmom_115 Kızlar ayaklarım arada falan şişiyor sandalet bile giyemiyorum şöyle içi puf puf olan rahat kullanışlı terlik önerisi olan var mı ya
Pembesarelle2 Deletedmom_115 Annem elleden bu modeli hediye almıştı yüksek taban olduğu için tereddüt etmiştim ama aşırı rahat benimde ayağım şişiyor ondan dolayı ayarlanabilir olmasıda artı avantaj
Deletedmom_115 Pembesarelle2 benim baktığım modellerde hep bunlar tereddüt etmiştim ama rahat dediniz alıyorum bunu siyahı vardır inşaAllah
Deletedmom_115 denizleo09 ben aldım ama ayaklarımı çok terletti giyemiyorum hastane çantama koyacağım kasımda doğum o yüzden terletmez diye umuyorum
Pembesarelle2 Deletedmom_115 Ben çok rahat ettim memnunum yani hastaneye vs giderken hep giyiyorum sizde memnun kalırsınız diye düşünüyorum
denizleo09 Deletedmom_115 benimde ekim sonunda içine çorap giyeriz olmazsa Ben yaklaşık 2 senedir neredeyse her yaz günü giyiyorum sorun yaşamadım ama bilemedim ki :/