Hs20 Valla helal.olsun ben hamilelik başladığımdan beri soğan kokusundan da sogandan da nefret ettim hatta yemek yaparken bile koyamıyorum yemeklere inşallah geçmesi için dua ediyorum bi an önce yeter ya
Hs20 Aygn inşallah canım ya malesef o kadar kötüyüz 11. Haftaya girdik ama doktorumuz 13. Haftadan sonra gecer dedi bekliyoruz bakalim