Razismom Evet ben de aslında fazla iştahım olmamasına rağmen alıyorum, doktorum uyarmıştı daha önce dinledim ama faydası olmadı. Diyetisyene gitmeyi düşünüyorum. Dediğiniz gibi kilo alınır ve verilir çok takılmamak lazım bebislerimiz sağlıkla doğsunlar 🥰