Helene16 Kızlar sizce gebelik var mı… ben çok silik bir çizgi görüyor gibiyim. Yorumlarınızı bekliyorum🥰 Bu arada erken gebelik testinde çıkmıyor… daha önce başına gelen oldu mu
Helene16 busra6565 teşekkür ederim canım bakalım regl olcak mıyım ☺️ duruma göre yaparım tekrar artık
Helene16 tezel-3 ayyy hiç markasına bakmadım 😅 zaten bir kaç tane yalancı çıkan başıma gelmişti hiç güven olmuyor testlere
Zer_eftelya Çok silik gördüm bende de 8 gün önce bu şekilde çıktı adetim de 4 gün gecikti yarın yine test yapacağım ama adet olacakmış gibi ağrılarım var
Helene16 Zer_eftelya benim regl günüm yarın muhtemelen hamile değilim diye düşünüyorum hiç belirtimde yok bakalım hayırlısı hepimiz için ☺️