Birhayalimvr canım süreci şöyle anlatayım sana ben 12+4 diye gittim kontrol günümdü gittiğimde 8+1 gelişim ve kalp durması dedi doktorum o gün benden kan akciğer ve EKG cekilmemi istedi anestezi işlemi için uygun muyum diye hepsini yaptım cuma 2 temmuz öğrendim 5 temmuz cuma kürtaj oldum dil alfi bir ilac veriyorlar birde vajinal yoldan veriliyor bebeğin düşmesi için bir iki saat sonra beni aldı kimi insanda kanama oluyor kimi insanda sadece hafif ağrı anestezi verip işlemi yapmışlar kalktığımda ağrı sızı yoktu sadece hafif adet ve karın ağrısı vardı onu da verdiği ilaçlar ile atlattım pataloji sonucum da elhamdülillah temiz çıktı 35.'ci günümde adet oldum bitti Arnavutköy devlet hastanesi ceylan hanımdan ilerliyorum cnm ben kendisi çok iyi cana yakın sevecen bir doktor 🥰