Selo25 Kızlar memorial şişli tüp bebek de dr sevinc özmenle tedavi olan yada tedavi olupta pozitif sonuc alan var mı, cok yorum göremedim
Sinerjik Merhaba eşinizin morfolojisi 0 di degil mi? Ne yaptınız düzeldi mi, sanirim bizde ayni süreci yaşıyoruz