Çok gerginim çok kızgınım bu kızgınlıkla da bişey istemek istiyorum. Normalde böyle şeylere değer vermem ki ilk çocuğumda bi çiçeği bile bana çok gördü. Neymiş aceleye gelmiş . Şimdi de bazı nedenlerden dolayı öfkeliyim onu boş bıraksam yine bişey almıcak eminim. Ki benim de çalışmama rağmen hep cimrilik yapmasından yoruldum.altın alacaksa değeri düşmeyen bişey alır bana değil kendine yatırım yapar. Yoruldum kızlar. Yanlış anlamayın. Kolye tarzı 4 isimli bişey bileklik görsel olarak ta atarsanız çok sevinirim ..