Alev6606 Kizlar nst de bebeği çok hareketli olan varmı bugün iki kere nst çekildi doktorum bı sıkınti yok ama çok hareketli dedi yatış yapılacakti yapılmadı
Ummuarbc Alev6606 hareketli olduğu için nst istenildiğini ilk defa duyuyorum canım genelde hareketsiz diye yapılıyor bu dediklerin
Alev6606 Valla canım bende çok şaşırdım iki kere nst çekti çok hareketli diye yatisimi yapacakti başka doktora sordu oda gerek görmedi hiç böyle birşey başıma gelmedi sasirdim bende korktumda ☺️