irem0596 Kızlar 2 gündür çok az hissediyorum bu da beni tatmin etmiyor. Minik minik hissediyorum sanki. Normalde bazı anlar da dışarıdan dahi hissediliyordu. Sizlerde nasıl oldu? Bu haftalarda normal mi böyle olması?
merveslife irem0596 30 uncu haftadan öncesinde çokta düzenli hareket beklenmez zaten. Gün içinde bir kaç defa hissediyorsanız bu yeterli. Çok ciddi bir hareketsizlik söz konusuysa doktora gitmelisiniz.
Xx123 irem0596 ben de bugün 22. Haftamı bitirdim 3 gün önce çok ney hissederken şimdi az denilecek toya da yok denilecek şekilde hissediyorum doktora gideyim mi gitmeyim mi bilmiyorum siz gittiniz mi doktora
Baskar irem0596 korkmayın korkmayın ufak tefek bir iki hareketini hissediyorsanız yeter ama içiniz rahat edecekse doktorunuzla görüşün