CivcivY- İyi akşamlar herkese. Dün rutin kontrolüm vardı. Sancı değerim bi kere 80 leri gördü. 50 nin altına hic düşmedi.Bu şekilde olup normal haftasında doğum yapan var mı acaba?
Booksandcats Ben de 36+1im benim de 60lara çıkıp çıkıp indi düzenli sancın var dediler inşallah bekler bebiş biraz daha 🥹
CivcivY- Booksandcats benimki duzenli değildi sanırım haftaya tekrar bakıp gün vericem dedi. Eylul 16 da karar verilmişti bi önceki muayenemde. İnşallah beklerler inşallah. Sizin yine 36 olmuş maşallah benim olmadı daha 😢