Arven-Doruk Hastane çantanıza mama biberon veya süt sağma makinesi koydunuz mu ben cok kararsizim bir yandan bebegimi emzirmek istiyorum ama bir yandan ya sutum gelmezse bunlara ihtiyac duyarsam diyorum. Yeni dogum yapmis anneler yonlendirebilir mi?
Pembesarelle2 Arven-Doruk Biberon koydum , göğüs pompası dan kararsızım mama almadım ihtiyaç halinde o an hemen alınacak birşey zaten ondan dolayı koymadım bende burda bekliyim gelen yorumlara bakayım 🫡
KuzeyinAnnesi10 Arven-Doruk alınması gerektiğini düşünmüyordum ama doğumdan sonra bebeğim sarılık oldu şuan bı daha yapsam kesinlikle alırdım
BerivanLina Arven-Doruk mama ztn kolaylikla alinacak bisey bence hic alma negatif dusunme sutunu etkiliyormus
Sydaglsen Arven-Doruk ben sadece kaşık biberon koydum. O an kolaylığa kaçıp direk biberona yönlendirme yapılmasın diye. He çok ihtiyaç olursa hastane çevresinde eczane dolu elbet nöbetçi falan bulunur diye düşündüm. Süt sağımı için de özel hastaneler destek oluyor diye biliyorum en kötü dediğim gibi mama biberon o an eczaneden kurtarılabilicek şeyler bence.
Bimuallime4 Pembesarelle2 süt pompası mutlaka alın . Ben sezerryan olmuştum sütüm hemen inmedi . İndirmek için sağdım sürekli öyle indi .
Arven-Doruk BerivanLina bende hep kendimi sutum gelecek ve emzirecegim diye motive ediyorum. Umarım öyle olur
KuzeyinAnnesi10 Arven-Doruk bestlak kullandım sütüm için canım 2 3 güne hem emzirme hem mama desteğiyle sarılığı geçti.
012908- Arven-Doruk biberon gögüs pompası koydum ama ihtiyac olmadı ne olur ne olmaz diye.Mamada alinir eczaneden diye koymadim
aslhnkrts9 Arven-Doruk hiç birini koymadım. Sütüm gelmişti ama bebeğim doyamadığı için mama istemiştim hemşireden enjektörle getirmişti
Zeyyno_ Arven-Doruk Ben ilk gebeligimde de almadım bundada almadım zaten emzirmistim ama her ihtimale karşı biberon emzik koydum gerekirse mamayida alırız ama gerekeceğini zannetmiyorum
elmacekirdegii Arven-Doruk hiç gerek yok zaten ihtiyaç olunca hastanede mama takviyesi yapılıyor ayrıca red olmaması açısından ve sterilize etmesi zor olduğu için biberon yerine şırınga ile damlatarak veriliyor. Süt sağma makinası zaten hastanedekiler en iyisi ihtiyaç olunca steril başlıklar vs veriliyor. Hiç boşuna taşımayın valizde giden her şey dönüşte ekstra iş size hepsi temin ediliyor hastanede.
glycnkrt Arven-Doruk ilk doğumumda ilk 3 gün sütüm gelmedi hastane pompasıda canımı yaktı. bu sefer göğüs pompamı koycam. hastanenin yanında avm olduğu için mama almayı düşünmüyorum.