1683618 Kızlar bugün öğrendim betam 658,1 tahmini 4 haftalık ama ultrason olduğumda kese gözükmedi bu normal mi çok erken olduğu için mi acaba en son regl tarihimde 20 temmuz
Arven-Doruk 1683618 normal benimde ilk kese gorulmemisti 2 hafta sonra goruldu 6 haftalikti endise etmeyin birazcik daha beklemelisiniz hayirlisi olsun bu arada hayirla gelsin bebisiniz.
HazelSeren 1683618 669 du benimde canım 4 hafta içerisinde demişti kese bebek görememiştik 7 haftalıkken gittim kese ve bebek vardı kalp atışı vardı
1683618 Arven-Doruk teşekkür ederim 1 hafta bekleyeyim. doktorda dış gebelik olabilir dedi korkuttu duyunca rahatladım şu anda 🫶
Ecem54 Evet daha çok küçük oldugu için görülmemiş beta bin küsur oldugunda gözüküyor kese doktorlar öyle diyor ben de 5+6 günlük hamileyim 4 haftalıkken gittiğimde keseyi gorememisti telaş yapmıştım ben de ama sabret haftaya git gözükür inşallah 💐