Serap9212 Merhaba 38+1 haftalığım normal tarihim 5 Eylül doktorum izne gideceğini istersem pazartesi doğum yapmaya çalışalım dedi fitil mi ne uyguluyorlarmış bilgisi olan var mı
Ftmhsyn92 Serap9212 fitille 4 cme kadar açılmam olmuştu,sancı dahi hissetmemiştim,sonra suni verdiler öyle hissettim
beautifulgirl Serap9212 bence kendi zamanını bekleyin günü dolmadan doğunca zor oluyor canım sürekli uyuyorlar uyandıramiyors7n sarılık oluyorlar. Benimde Tansiyondan 37 haftamda fitille doğuma almışlardı canım
Skck Serap9212 bende 39+3üm 2 cm açılmam var 30 Ağustos da izine gidicem dedi gitmeden doğurmak istiyorum
NM_mom Yarın 38+2yim fitille doğumum başlatılacak, ilk doğumumda öyle olmuştu. Kendi sancıların gelince, açılman güzel ilerleyince çıkartılıyor 🧚🏻♀️
Serap9212 Şu an ne bir sancı ne bir belirti var Bilmiyorum çok kararsızım gelmesini ve kendi kendine gelmesini mi beklesem
Serap9212 beautifulgirl bilmiyorum ya başka doktor bulmak başka hastaneye gitmekte istemiyorum 38 hafta doğumu normaldir yani dimi