Merhabalar.. hemen konuya gireyim, normalde takipli olduğum doktor devlette bana göre ilgisi alakası da az ama fakülte olduğu için doğuma da birtek orası kabul ediyor neyse ben arada bir kliniğe gidiyorum risklerim olduğundan o doktora güveniyorum devletteki progestan fitil bitince tekrar al dedi klinikteki doktor hiçbir faydası yok zaten vücut üretiyor kasılmalar için nidicard al dedi bugün de eşim nidicard almış ayrıyeen haftalık Protestan iğne de vuruluyorum bu hapı günde kaç kez içmeliyim