babysmomy Ftmaa28 ecowell aldım ilk bebeğimde de bu markayı kullandım memnun olduğum için yine bu markayı kullanacağım
Gamzzkan Sevgi3838 bende zeytinyağı düşünüyorum fakat asidik bir yapısı olduğu için emin olamadım bi sıkıntı yaşamadınız galiba demi
sibelbysll Ben ecowell kullanıyorum hala emilimi güzel yağlı his bırakmıyo içeriği de başarılı hipoalerjenik tavsiye ederim canım