Aryaalina sezeryanda olsa normal dogumda olsa sut gec gelıyormus dogum yapan arkadaslarım hep ole soyledı ve tahın helvası,kompostoya doguma 1ay kala başla dedıler bol süt yapıyormus (aklınızda olsun doktorlar mama vermeyın demıs bıkac arkadasa sutude yetersız gelıp bayılmıs bebeği oyuzden dıkkat etmekte fayda var😢