Elifffelisss Bigsecret3 en az 7 gün bekle diyorlar kesin sonuç için ama regl gecikmesi 7 gune kadar normal kabul ediliyor diye yinrde sen bilirsin canım bence bekle olumsuz olursa sonuç sonra beklemek daha da stresli
Merve8155 likapaa53 test yaptiniz mi benim 6 gun kaldi erken gebelik yaptim ama bir sey cikmadi olsa cikardi simdiye kadar daha umudum yok
likapaa53 Merve8155 benimde 5 gün kaldı çıkmadı ama moralinizi bozmayın kızımdada son iki günde çıkmıştı bazısında geçtikten 5 gün sonra belli oluyor tutunmasıyla alakalı🥰