Merhaba 27 haftalik hamileyim detaylı ultrasonda böbreklerde sorun var denildi kist genişlik parlaklık sonra konsey baktı takip ve amniyosentez önerildi korkup yapmadim . Bugün tekrar gittim doktor yoktu asistan ve stajyerler öyle olduğunu tahmin ediyorum çunku onlarda birsey bilmiyor gibiydi hepsi ayrı şey söyledi çok korktum ve kafam karmakarışık çok üzülüyorum ayrıca gelişim geriliği de varmış. Onlar anlayamayinca başka doktor çağırdılar oda farklı konuştu kordosentez istedi sonuç geç çıkar aldirirmisin dendi bilmiyorum dedim. Çok kötüyüm ölü gibi hissediyorum