Merhaba kızlar♥️
8 haftalık kürtaj olmak zorunda kaldım kalp atışı duyamadığımız için ve kese boyutu normal olmadığı için.
Kayınvalidem ve anne tarafım diyor ki yeni doğum yapmış gibi düşün, sen şimdi lohusasın bilmem ne. Aşırı sinirlerim bozuluyor böyle şeyleri duyunca normal mi?
Siz ne yapardınız?
Yani abartılacak bişey yok küçücük bişey 8 haftalık ki benim sağlıksız bir gebelikti zaten herhangi bir oluşum göremedik ne yazıkki detaylardan haberleri de var. Bende en son doktorum bize gereken bilgiyi veriyor lütfen bir daha herhangi bişey duymak istemiyorum diye tersledim hepsini yettiler çünkü canıma tak etti. Ve sürekli aynı konu açılıp duruluyor ortamı terk edesim geliyor. Bi insanın yanında böyle olunmaz konuyu kapatır destek verirsin. Yoksa susarsın demi?