Fatma_98
Erken değil bence ben daha erkenden almıştım hatta gebe kalmadan önce büyük eşyaları aldık unisex herşeye gün geçtikçe zam geliyor şimdiden alıp yavaş yavaş hazırlamak sizin için iyi olur ilerleyen haftalar ağırlaşıyor insan
Ben 29 haftalığım geçem hafta doğum çantasını açtım eksiklerim var alıp alıp koyuyorum erkenden hazırlayıp kenara kaldıracağım hem hava çok sıcak hemde ağırlaştım çabuk yoruluyorum