Dilek_04 Kardelen120o Ay aynı durumdayız Perşembe günü çatı muayenesi oldum bütün gece düzensiz sancım vardı sabah nişanın geldi ama sancı fln yok arada karnım sertleşip toplanıyor. belirti olup gelmeyince beklemek çok zor oluyor 🥹
Kardelen120o Dilek_04 bende persembe gunu olucam ama nişanimda geldi sancilarim var 2 gundur duzensiz
Petek35Ozcan Kardelen120o aynen canım dene fayda görürsen bizimle paylaş çünkü ben de denemedim merak ediyorum
Dilek_04 Kardelen120o Nişan geldikten bi kaç gün sonra doğum başlıyor deniliyor hayırlısıyla bakalım ne zaman geliyor bebişler .
Dilek_04 Kardelen120o evet ya hiç keyiflerini bozmuyorlar 😂 anca biz rahatsız olalım heryerim acıyor gerçekten 🥲
Minikmercimek_ Kardelen120o nasıl oluyor sancın canım benim de dün den beri kasıgıma vuran bi agrı var sertlesiyor karnım sabahtan beri de oluyor 10 dkda bir ama nisan yok 38+4 um bnde ilk gebelik
Kardelen120o Dilek_04 Yetto artikk yanii 😁😁 doğsunlarsa hayirlisiyla bizde rahatlayalımm uyumak istiyorumm 🥹
Kardelen120o Minikmercimek_ belimden kasiklarima vuruyo uzansam bile gecmiyo belli bi sure sonra kendiliginden duruyo aradan yarim saat 1 saat sonra tekrar basliyo
melekmi22 Kardelen120o belden asagina sıcak su bol yürü benim nisanim hastanede geldi uzerine bir kac saat sonra suyum geldi sıcak su tuttum.belime ve odada bol bol yürüdüm aksak ördek yürüyüşü yapabilirsin plates topun varsa onda hareketler yapabilirsin
Kardelen120o melekmi22 sicak suya hergun giriyorum yuruyuş squat yapiyorum doktorumun tavsiyesiyle ama ne gelen var ne giden 😁
Minikmercimek_ Kardelen120o hastaneye gidicek misin peki ben böyle devam ederse gitsem mi diyorum nisan su vs yok ama tehlike de atmak istemeö
melekmi22 Kardelen120o aksak ördek yürüyüşü etkili bak dene birde yürü sancin geldiği an bacaklarını omuz hizasında açıp çömel neden yapiliyo falan hicbir fikrim yok ama buda bana baya etki etmisti 😅
Kardelen120o Minikmercimek_ doktoruma sordum kanaman yada suyun gelmedigi surece bi sıkinti yok normal dedi persembe gunü kontrolum var beklemedeyiz bakalim