Moz üzgünüm sağlıklı bir artış değil ama geç döllenme de olabilir üzülmeyin bu kadar, Allâh büyük. İnşallah sağlıklı bir şekilde sizinledir bebeğiniz. ❤ Yarın giderseniz eğer muhtemelen doktor beklemenizi isteyecek çünkü bu değerle keseyi görüntüleyebilmeniz mümkün değil, alttan muayenede bile görünmez. Çok çok yeni ve dediğim gibi ya geç döllenmedir. Yada sağlıksız gebeliktir. Üzgünüm. Doktor sizi bekletebilir yani bilginiz olsun diye dedim, aynısını yaşadım çünkü. 💐🙏🏻👐🏻