ANKA119kara Evlendikten sonra eşimde mantar vardı bana bulaştı 6 aydır geçmiyor ilaç krem sadece hafifletiyor 2 aylık hamileyim büyük halka halinde iz kalmış ve sürekli kaşınıyor ne kullanıcam napıcam yardım edin:(
Pembesarelle2 ANKA119kara Bugünde komşum bundan bahsetti kasık ve kenarlara doğru tek bir tarafında kaşıntı var ama çok ciddi kaşınıyor kaşınan yerler koyulaşmış doktor mantar spreyi ve hametan vermiş
Pembesarelle2 ANKA119kara Hiç başıma gelmedi çok geçmiş olsun komşumda bahsedince yazmak istedim tekrar jinekologa görünün bence