Selam kızlar , hamile kalmadan önce ailemle umre planımız vardı . Kasım ayı için düşünüyorduk ben 4 aylık hamile olacağım o tarihte . Bir de 5 yaşında oğlum olacak , o zorlamaz diye düşünüyorum çünkü epey kalabalık gideceğiz mutlaka biri ilgilenir ama hamileyken umre nasıl olacak kalabalık izdiham vs bunlar beni düşündürüyor .
Hamileyken riske atma doğunca git diyen de var , doğunca zor olur karnındayken git gel diyende .Tabii son sözü doktorum söyleyecek . Umreye gidip gelmiş arkadaşlardan fikirlerini belirtmelerini rica ediyorum gerçekten zorlar mı gebelikte ? ☀️