Ageggjgg 8+6günlük hamileyim bir anda gogusteki hassasiyet kayboldu sertliği gitti neden acaba😭😭cuma günü doktora gittim herşey normaldi yarın bunun için gidicem 😭
Tazeanne12 Ageggjgg o zaman benimde azalmıştı hatta giç kalmamıştı şuan 19+2 olduk yeni yeni tekrar acımaya başlıyor ve kaşınmayada başlıyo yapıyla ilgili sanırım 😊
Seymasinancona Ageggjgg canım benımde o haftalarda oyle olmustu mide bulantım bi anda yok olmustu hatta 2 kaybım oldugu için bütün gece korkmustum ağlamıstım doktora gittiğimde doktor gülmüştü bana normal diye belirtilerin kaybolması
Ssraa Hamilelikte benim mesela bir günüm değil bir günümü, bir saatim bir saatimi tutmuyor. Biraz gereksiz evham yapıyorsunuz gibi geldi bana. Hem düzelmesi daha iyi değil mi ? Herkes de bulantı yaşamak zorunda değil ben çok az yaşadım mesela baya nadir olur(maşallah). Bence çok takılmayın bu tarz şeylere. Herkes her zaman söylüyor şiddetli ağrı ve kanama. Gerisi biraz teferruat ☺️