Kizlar ya belimin aşağısı bacaklarima dugru cok kötü bir ağrı kramp değil bence böyle yürüdüğüm zaman sanki sıcak bir şiş belden aşağı bacağıma doğru ilerliyor resmen duruyorum ağrıdan işime devam edemiyorum sizde böyle birsey varmi normal mi bu ağrı inşallah anlata bilmişimdir